Välkommen till mitt lilla kryp in...

fredag 15 januari 2010

Panduro




Nya vårkatalogen från panduro har kommit nu...
älskar.... vill beställa så mycket....
Finns massor med chabby shic stil....
Finns massor med fina bilder, tips och inspiration....
Och allt fint från tilda-serien får vi inte glömma....
Men i och med att jag ska flytta i mitten på februari,
så har jag inte riktigt tid med massa pyssel just nu.
Får vänta tills efter flytten, sen blir det pyssel i massor....
längtar......

(Bilderna kommer från www.panduro.se )

3 kommentarer:

Vitt och nött sa...

Hej!!

gud va kul att du hittade till min blogg!! är bara väldigt dålig på att uppdatera den :)

Hoppas allt ä bra! Läste att du skulle flytta i mitten av feb, kul!! In till stan?

Ja lägger dig på min blogglista :)

Kram Ellen

Emmelie sa...

hej!
Elin från jobbet berättade att du hade blogg :)...
Ja bor i Tranås, men ja bor med min lillebror just nu, så ja ska flytta till en egen lägenhet :) ska bli jätteskoj o skönt!
allt e bara bra :) hur e de me dig då?
kraam emmelie

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar om två tävlingar hos mig som jag tror passar dig..

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_19.html

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna presentkort från två underbara inredningsbutiker :)