Välkommen till mitt lilla kryp in...

fredag 14 maj 2010

Taggtråd






Hej!
Nu var det ett tag sedan jag skrev något,
min dator har tyvärr gått sönder och jag vet inte hur lång tid det kommer att ta för att att få den lagad....
Men idag har jag lånat en dator och då vill jag passa på att berätta att jag var inne på ljungs handelsträdgård i veckan.
Där fick jag se en så underbar skapelse i rostig taggtråd....
En krona....
Jättestor, jättevacker och jättedyr.....
Tänkte att det kan juh inte vara så svårt att göra själv, ringer direkt till mamma, hon har hästgård, där måste de juh finnas gammal rostig taggtråd....
jo de gjorde det, men tyvärr så har de uppfunnit taggtråd som inte rostar.... :(
så nu e jag på jakt efter rostig taggtråd, de va inte så lätt som ja trodde....
Kronan som jag hittade på ljungs finns inte med bland bilderna, men hittade lite inspirationsbilder som kanske också blir projekt om jag hittar taggtråd så de räcker...
mvh emmelie



Bildernas källor:
http://rostigarosor.blogspot.com
http://sodralycke.blogspot.com
http://inredningsgalen.blogg.se

3 kommentarer:

linda sa...

jag vet hur man gör... ring mig när du har ne dag ska vi kolla efter det och fika i solen =)
lav ya

sabine sa...

hej! kom in på din blogg efter att ha sökt på något på google. så himla fina saker du visar. har nästan precis flyttat hemifrån och ska äntligen få inreda i min egna stil och den är precis i din smak. tack för alla inspirerande bilder och länkar du lägger upp.

Jon sa...

Fina bilder! Bästa hälsningar från inredningsvis.se :)